Matsa,matsa skrev:gissningarna fortsätter.... va dä en 11:a kanske????????????? fast dom är ju inte så dyra...
du kan be mej åka och ta en koll om det är nåt mer i dom trakterna Dan. det är så jävla trist när dom säger att det ser bra ut å ä så himla fint och när men sen kommer å ska titta så behöver man inte ens kliva ur bilen för att se att det bara är skit. då får man lust att göra nåt dumt
JÄVLIGT tråkigt! man allvarligt alltså så kan du tjoa till så åker jag gärna och tar en koll om du skulle hitta nåt annat som verkar kul. 18 timmar i bilen är ju inte så roligt. SOV GOTT!!
Omständigheterna gör att jag inte kan säga vad det är för båt, du vet ju att jag inte håller inne på något i onödan. Dessutom håller jag inne på denna information för de nuvarande ägarnas skull.
Det skulle vara fruktansvärt vänligt att dig om du har möjlighet att förkontrollera ett eventuellt framtida "objekt". Vet inte hur många rundor jag varit i Stockholmsområdet och fått köra hem utan napp. Givetvis täcker jag alla dina utgifter för den vädefulla tjänsten !
Har sovit relativt bra, så bra man nu kan sova med en 2 årig dotters fotande i ryggen ....
Tack/Dan