Är det någon som gjort något liknande?
Vant skruvar -> diskmaskin?
Vant skruvar -> diskmaskin?
Tänkte ta och rengöra mina vantskruva och kom då att tänka på att man kanske kan stoppa dom i diskmaskinen och rengöra dom där
Sen tänke jag ta och dra på lite ny och fräsh vantolja.
Det är inte det enda sättet att använda en diskmaskin.
Prova hellre att tvätta ur dem med motortvättmedel med en pensel och lägg den i blöt på en skålad plåt, och spola sen rent dem med högtryksspruta. Funkar fint, och spolar ur alla gängskrymsen bra.
www.batteknik.se
Prova hellre att tvätta ur dem med motortvättmedel med en pensel och lägg den i blöt på en skålad plåt, och spola sen rent dem med högtryksspruta. Funkar fint, och spolar ur alla gängskrymsen bra.
www.batteknik.se
-
Mikael Westerberg
- Silvermedlem
Och om det kniper och man inte får förståelse så finns det också nya sambos (eller är det sambor). Har själv kört diverse motordelar i diskmaskin samt anvånt badkaret för avfettning/ grovtvätt, hade hela gästrummet inplastat under Mc-renoveringen. Stank som bara den av olja i lägenheten. Vi har numera barn samt eget hus så jag har slutat med dylika excesser men men. 
Mikael Westerberg
Wasa 55
Wasa 55
Tri är ju inte så populärt.
På början av sjuttitalet var jag med och byggde en tritvätt, en metallåda med stora kylrör runtom upptill. Den var helt fantastisk när det gällde att få motordelar rena, vi hissade ner grejer och skiten bara rann av, helt fantastiskt, men lagar satte stopp för en fortsättning.
På början av sjuttitalet var jag med och byggde en tritvätt, en metallåda med stora kylrör runtom upptill. Den var helt fantastisk när det gällde att få motordelar rena, vi hissade ner grejer och skiten bara rann av, helt fantastiskt, men lagar satte stopp för en fortsättning.
Calle
Se gla ut
Se gla ut