Synd att jag inte hann varna dig för en plotter som använder Navionics...tidow skrev:Tack ni som har kommit med synpunkter ang val.
Som trådskapare kan jag upplysa om att det blev en Lowrance Elite 7 M plotter.
Navionics har ett problem, de visar för stora djup på vissa3 m grund.
Kolla tråden http://www.sailguide.biz/forum2/viewtop ... f=3&t=9874
Läs och begrunda, det går väl fortfarande att lämna tillbaks plottern.
Navionics ger ut nya uppdaterade sjökort under våren, det löser förhoppningsvis problemen med att fel djup visas.
Mackey