Lowreance vs Raymarine plotter

Här kan man ställa alla typer av segelbåtsrelaterade frågor som inte passar i någon annan kategori
Användarvisningsbild
Mackey
Diamantmedlem
Inlägg: 276
Blev medlem: tor 04 nov 2010, 08:59

Re: Lowreance vs Raymarine plotter

Inlägg av Mackey » tis 18 feb 2014, 19:55

tidow skrev:Tack ni som har kommit med synpunkter ang val.
Som trådskapare kan jag upplysa om att det blev en Lowrance Elite 7 M plotter.
Synd att jag inte hann varna dig för en plotter som använder Navionics...
Navionics har ett problem, de visar för stora djup på vissa3 m grund.

Kolla tråden http://www.sailguide.biz/forum2/viewtop ... f=3&t=9874

Läs och begrunda, det går väl fortfarande att lämna tillbaks plottern.

Navionics ger ut nya uppdaterade sjökort under våren, det löser förhoppningsvis problemen med att fel djup visas.

Mackey
Comfort 32

Jag gillar MarinWiki - http://www.marinwiki.se

Skriv svar