Seglings 70-talsserie (Johnson 26)?
Seglings 70-talsserie (Johnson 26)?
Har letat genom halva vinden idag bland båttidningarna efter en artikel om Johnson 26 ur Seglings serie 70-talsbåtar. Den återfinns i nr 1 2005. Och fanns tidigare som PDF på Seglings hemsida.
Ännu finns en del artiklar kvar: http://web.archive.org/web/200502070350 ... 70-tal.asp Och jag har haft den i datorn så det känns lite extra snopet att varken hitta tidningen eller pdf just nu. Så nu ställer jag hoppet till forumet, kanske nån har bättre ordning än jag och sitter på artikeln rentav i pdf-form på sin dator och är villig att dela med sig. PMa gärna i så fall.
Ännu finns en del artiklar kvar: http://web.archive.org/web/200502070350 ... 70-tal.asp Och jag har haft den i datorn så det känns lite extra snopet att varken hitta tidningen eller pdf just nu. Så nu ställer jag hoppet till forumet, kanske nån har bättre ordning än jag och sitter på artikeln rentav i pdf-form på sin dator och är villig att dela med sig. PMa gärna i så fall.
Seglar "just nu" Granhill 33 & H-båt...
Re: Seglings 70-talsserie (Johnson 26)?
Hur mycket är det värt? En bira nästa gång vi träffas?
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
Absolut!Tomas E skrev:Hur mycket är det värt? En bira nästa gång vi träffas?
Hej, söker också uppgifter om Johnson 26.. någon som har något att dela med sig av??
Tack på förhand!
// Johan
Tack på förhand!
// Johan
Hej
Jag kan nog fixa fram artikeln till helgen.
/Anders L
/Anders L
Tack, det skulle vara mycket vänligt!Anders skrev:Hej
/Anders L
// Johan
Eller kika i din inkorg (PM) så kan jag mejla över den.Sunk skrev:Tack, det skulle vara mycket vänligt!Anders skrev:Hej
/Anders L
// Johan
Tack, det skulle uppskattas.. inkorgen tom dock.. ?Seglaren skrev:Eller kika i din inkorg (PM) så kan jag mejla över den.Sunk skrev:Tack, det skulle vara mycket vänligt!Anders skrev:Hej
/Anders L
// Johan
Mvh / Johan
Vad konstigt för jag skickade ett PM innan. Jag gör ett nytt försök.
Nu fungerade det och PM besvaratSeglaren skrev:Vad konstigt för jag skickade ett PM innan. Jag gör ett nytt försök.
/ Tack!