Om det nu är som du säger, Stangen, så kan man undra varför du ältar forumregler i en tråd som handlar om något helt annat? Du lever inte som du lär, kan man konstatera. Själv är jag för en levande diskussion som kan vindla både fram och tillbaks, uppåt och neråt så länge man inte bryter mot forumreglerna som ju inte på något sätt förbjuder en vidare syn på en diskussions omfattning elle ämne. Om klåfingriga moderatorer tycker jag inte.
I övrigt väntar jag med spänning på rättegången. Hade aldrig trott detta om HR. Undrar om det ligger mer bakom deras hårdnackade linje, har de kanske kännedom om fler liknande fall?
/N.N
Om att köpa ny båt (utbruten tråd)
-
nilsnobbing
- Platinamedlem
Re: Om att köpa ny båt (utbruten tråd)
Jag är högst medveten om att mitt inlägg inte heller följer trådsakaparens inledande. Och har inget emot om Jaramaz's, mit och ditt inlägg raderas eller flyttas. Budskapet har sänts - vet dock inte om det gått fram :)nilsnobbing skrev:Om det nu är som du säger, Stangen, så kan man undra varför du ältar forumregler i en tråd som handlar om något helt annat? Du lever inte som du lär, kan man konstatera. Själv är jag för en levande diskussion som kan vindla både fram och tillbaks, uppåt och neråt så länge man inte bryter mot forumreglerna som ju inte på något sätt förbjuder en vidare syn på en diskussions omfattning elle ämne. Om klåfingriga moderatorer tycker jag inte.
I övrigt väntar jag med spänning på rättegången. Hade aldrig trott detta om HR. Undrar om det ligger mer bakom deras hårdnackade linje, har de kanske kännedom om fler liknande fall?
/N.N
Jag ville bara försöka bidra med litet kunskap om nätetikett, netikett som det ibland kallas. Sailguide Innehåller mycket fin och värdefull information om sakförhållanden - men mycket ogräs däremellan kan med fördel rensas bort till separata trådar.
Diskutera kan (och skall) man göra. Men med respekt för trådskaparen. Skapa en egen diskussionstråd om ett ämne är det enkla och självklara svaret.
__________________/)___
Mvh
Niclas
bär av, bär AV, BÄR AV! BÄR AAAV!
Mvh
Niclas
bär av, bär AV, BÄR AV! BÄR AAAV!
Re: Om att köpa ny båt (utbruten tråd)
Hej
Har en fundering.
Vad har ni haft för förseningsavgifter/viten vid försenad leverans på era NYA båtar?
Tack på förhand.
Har en fundering.
Vad har ni haft för förseningsavgifter/viten vid försenad leverans på era NYA båtar?
Tack på förhand.