Någon som vet var man får tag på tomma max 128mb kort till garminserien 176------
Någon som vet vad som sitter i plasthållaren? Garmin verkar ha egen svindyr standard till dessa Gps
Hur många kort kan man ladda på ett 128 kort?
Carl-Eric
GPS Garmin
Re: GPS Garmin
Hej
Du kan köpa tomma kort hos Hjertmans tex. Jag har skickat ett privat meddelande till dig.
Mvh
Staffan
Du kan köpa tomma kort hos Hjertmans tex. Jag har skickat ett privat meddelande till dig.
Mvh
Staffan
Jo, i plasthållaren sitter ett halvt CF-kort med en speciell pin-konfiguration. Det finns beskrivningar på nätet hur man köper ett CF-kort av rätt typ, plundrar det och löder in egna trådar direkt på styrchippet. Ett halvt PCMCIA-kontaktstycke lär passa. Koolt.
Jag köpte ett tomkort på engelska E-BAY. Ett 128MB-kort rymmer i princip alla korten i kattegatt,skagerack och södra östersjön, delar av Tyskland etc etc, om man tar dem från Bluechart-CD:n.
Jag köpte ett tomkort på engelska E-BAY. Ett 128MB-kort rymmer i princip alla korten i kattegatt,skagerack och södra östersjön, delar av Tyskland etc etc, om man tar dem från Bluechart-CD:n.
Anders S
Hej Staffan H!
Intressant svar.
Jag har skickat ett privat mail till dig.
Ha de
Kenta
Intressant svar.
Jag har skickat ett privat mail till dig.
Ha de
Kenta
Det var bättre förr, längre tillbaka!
-
kallekula777
- Trogen medlem
Alla sjökort från Stockholm till Gibraltar plus lite av medelhavet rymdes. Ett tips är annars Garmin GPSMAP 76cx. Den har lite mindre skärm men använder å andra sidan vanliga standard SD-kort för någon hundring. Tror den klarar upp till 1 Gb-kort men vill ha sjökorten samlade i 128 mb-block.