Alla,
Läge att sälja vår Ravage, den används inte som tänkt. Vill hellre frigöra lite kapital genom att byta ner till en Dominant 95:a. Vill helst få tag i en utan inombordare och gärna en som har kass inredning eller i behov av renovering. Egentligen handlar det inte om att jag vill få tag i en billig båt utan för att inredningen skall byggas om oavsett vad.
Om någon vet någon som kan tänkas fundera på att sälja en Dominant 95:a är jag jätte tacksam för information.
Tack! /Dan
Dominant 95:a som kanske skall byta ägare?
Hej Dan, min kamrat här i Björlanda Kile köpte den av Bo Weijfeldt i Stockholm och han har redan börjat prata om att byta till något annat som frun hellre vill ha. Det var den båten som hade varit på varv för dellaminering efter en grundstötningsskada. vill du ha hans telenummer så får du prata själv med honom?
Tack så jättemycket Janne! Jag vet ju redan en hel del om båten och den passar in ganska bra på vad jag letar efter.J@nne skrev:Hej Dan, min kamrat här i Björlanda Kile köpte den av Bo Weijfeldt i Stockholm och han har redan börjat prata om att byta till något annat som frun hellre vill ha. Det var den båten som hade varit på varv för dellaminering efter en grundstötningsskada. vill du ha hans telenummer så får du prata själv med honom?
Kontaktar honom senare idag. Tack igen! /Dan
-
- Platinamedlem
Hej!
Det står en Dominant 95:a och förfaller i Sundsvall sedan många år. Är mer eller mindre att betrakta som ett vrak, eller ett ambitiöst renoveringsprojekt men det kanske kan vara något?
Det finns dock någon historia, har jag för mig, med någon trilskande ägare som inte gärna säljer utan vill fortsätta som det är. Men det kanske går att hitta nån lösning...
/N.N
Det står en Dominant 95:a och förfaller i Sundsvall sedan många år. Är mer eller mindre att betrakta som ett vrak, eller ett ambitiöst renoveringsprojekt men det kanske kan vara något?
Det finns dock någon historia, har jag för mig, med någon trilskande ägare som inte gärna säljer utan vill fortsätta som det är. Men det kanske går att hitta nån lösning...
/N.N
Tack för tipset!nilsnobbing skrev:Hej!
/N.N
Skall kolla upp det om det inte dyker upp något lättare, vill helst ha något som inte kräver allt för mycket jobb där grunden är bra.
Tack igen! /Dan
-
- Platinamedlem
Kom på att den diskuterats tidigare, det kanske kan vara tilol någon ledtråd. Tragiskt på en så fin båt. Den har tidigare varit framgångsrik på kappseglingar har jag förstått.
mvh
Nils Nobbing
http://klotterplanket.marinan.com/custo ... enDocument
mvh
Nils Nobbing
http://klotterplanket.marinan.com/custo ... enDocument