Regnkläder

Här kan man ställa alla typer av segelbåtsrelaterade frågor som inte passar i någon annan kategori
Skriv svar
Erik

Regnkläder

Inlägg av Erik » tis 27 apr 2004, 12:02

Skall köpa nya regnkläder och funderar nu över vilket märke som är mest prisvärt? Har funderat mellan Musto, Jeantes och Gills. För mig är Jeantex ett lite okänt märke, men priset verkar lockande.

Gäst

Inlägg av Gäst » ons 05 maj 2004, 21:19

Varför inte prova ett okänt märke!
GOTOP är ett märke jag kan varmt rekommendera. Säljs endast i tre butiker i Sverige, Sea Avenue på Marstran, Båstad och Smögen. Det är en fantastisk kvalitet till ett riktigt bra pris. Fördelen mot märkesställen är att de lägger inte en spänn på marknadsföring som ofta uppgår till 40-50% av priset och kan därför hålla helt andra priser. Prova, jämför, och jag vet att du inte hittar ett bättre ställ för pengarna.

Tim

attribut
Trogen medlem

GoTop kan rekommenderas

Inlägg av attribut » tor 06 maj 2004, 09:02

Var inte rädd för att prova \"okänt\" märke. Många gånger är de t o m bättre än \"kändisarna\" där du många gånger får betala för mycket bara för att det heter vad det heter. Kvalitén oftast inte i nivå med priset på några märkeskläder!

Jag har också mkt goda erfarenheter av GoTop. Suveränt i förhållande till priset.

Bojan

Seglarkläder

Inlägg av Bojan » fre 07 maj 2004, 17:24

Var hittar man dessa ? Då jag bor helt fel till, kan ni rekomendera någon shopp över internet ?

attribut
Trogen medlem

Inlägg av attribut » fre 14 maj 2004, 12:07

Vet ingen Internet-shop men pröva med att maila affären SeaAvenue
sea.avenue@telia.com. De kanske vet mer eller kan tänka sig att sälja över nätet.

LAkryssaren

Re: Regnkläder

Inlägg av LAkryssaren » fre 18 feb 2005, 12:34

Erik skrev:Skall köpa nya regnkläder och funderar nu över vilket märke som är mest prisvärt? Har funderat mellan Musto, Jeantes och Gills. För mig är Jeantex ett lite okänt märke, men priset verkar lockande.
Hej!
Har själv en Seglarjacka från Jeantes och kommer nu iår att köpa Seglarbyxor till. Kan rekommendera detta märke varmt. Jackan har bra passform är smidig och vind/vatten tät och tålig. Använder den även när jag kör scooter. Även andra kläder från Jeantes är i bra kvalite precis som andra kvalitetsmärken. Lycka till med valet!

Guran
Trogen medlem

Inlägg av Guran » fre 18 feb 2005, 16:07

Här kan du se kläderna http://www.gotop.de/

Köpte förövrigt GOTOP ställ till både mig själv och hustun på Gbg-mässan i lördags.

Rgds
Guran

Sam

Inlägg av Sam » sön 20 feb 2005, 09:09

Hej,

Skulle vilja rekommendera Hamnmagasinet i Mariestad, köpte själv ett komplett Mustoställ till halva priset - 2 000.

asdsj
Platinamedlem

Inlägg av asdsj » tor 03 mar 2005, 21:05

Jag köpte ett offshore ställ ifrån Westcoast.
Mycket sköna kläder till bra pris. Väl genomtänkta.

Stefan

brasse

Inlägg av brasse » fre 04 mar 2005, 08:41

Finns det tunna Gore Tex regnkläder som går att vika ihop så de inte tar så mycket plats i ryggsäcken?

Skriv svar