Erfarenheter mottages tacksamt, både ris o ros. Båten är ju en skärgårdsbåt men vet någon hur den uppför sig i hård sjö på öppet vatten?
Planerar seglatser till Gotland, Bornholm
och Åland
Tips om Sveakryssare mottages..
Kolla uinder 'båtfakta' här på sailguide.com samt med klassförbundet, http://www.sveakryssare.se/
Alla borde ha skägg