av tommy svensson, 2002-01-28
Båtens årsmodell: |
2002 |
Års erfarenhetet av modellen: |
8 år, Familjesegling |
Normal besättning: |
3 person(er) |
Seglingsegenskaperna: |
Bra , bättre än man tror |
Hur det är att bo i båten: |
perfect |
Positiva egenskaper: |
bra utrymmen ,sittbrunn |
Problem / svaga punkter: |
rullar lite mycket i hög sjö. |
Genomförda förbättringar: |
renoverad motor, toa osv |
Övriga kommentarer: |
bra båt |