Vi köpte en ny båt i höstas - för första gången en med gasolspis installerad. Dock verkar installationen inte vara annat än hemgjord. Helt OK såklart om den är gjord enligt konstens alla regler... Men hur vet jag det..?
Vem kan tala om vad som faktiskt krävs och vad man måste/borde ha för säkerhetstänkande? Frågar vi en säljare går vi ju hem med hela butiken...
Tack för hjälp med tips!