Jag är i alla fall försedd med höga röda byggstövlar som jag haft i min ägo i över 30 år ! det är bara ett fel på dem, man ser så bögig i höga stövlar, särskilt röda gummidito
Tvätta båten
Tvätta båten
I dag har jag tvättat däcket i senvintern, inte kul när det bara är några grader och måste blöta ner sig
Jag är i alla fall försedd med höga röda byggstövlar som jag haft i min ägo i över 30 år ! det är bara ett fel på dem, man ser så bögig i höga stövlar, särskilt röda gummidito
Seglar Scampi sen 1989, bor på Resarö
Re: Tvätta båten
ujjjj i natt sov jag oroligt, vred mig och tyckte det var varmt - upptäckte i morse att jag hade dubbla långkalsonger, dvs tredubbellt - ska i väg nu och tvätta den sista skrovhalvan före vaxning, det är bråttom för det ska regna o snöa på onsdag 
Seglar Scampi sen 1989, bor på Resarö
Röda stövlar.Strega skrev:I dag har jag tvättat däcket i senvintern, inte kul när det bara är några grader och måste blöta ner sig![]()
Jag känner till en seglande mansgrupp som brukar träffas varje år under parollen "ankaren är hårda, män är mjuka"
Jag har haft både röda och gula stövlar när jag var aktiv i brandförsvaret, har inte haft en tanke på att det skulle se ut på något särskilt vis.Strega skrev:I dag har jag tvättat däcket i senvintern, inte kul när det bara är några grader och måste blöta ner sig![]()
Du kan ju prova att vika ner skaften några tum och leta upp en gammal kraftig rock att slänga på dig, hittar du en gammal glasfiber bygghjälm med så kanske det känns lite "manligare"....
Jag är en man som älskar starka färger såsom rött, rosa, lila, turkos. Gillar även att gå i stövlar då det är praktiskt! Så jag skulle gärna se fler som gick i röda stövlar!Strega skrev:I dag har jag tvättat däcket i senvintern, inte kul när det bara är några grader och måste blöta ner sig![]()