När en på avdelningen blev chef över sina kollegor
När en på avdelningen blev chef över sina kollegor
Jag har haft ett jobb där en kille i gruppen blev utnämnd till chef över sina kollegor. Det kändes jättekonstigt för alla. Några slutade, några tyckte det var toppen. Men inget blev riktigt som förr.
Re: När en på avdelningen blev chef över sina kollegor
Om denna lilla betraktelse har med Sailguides Klotterplank och dess kvalitetsstyrning att göra, så har du klarat Sven-Barrytestet med mvg, Q.
Själv hoppas jag denna min egen lilla betraktelse om denna betraktelse får åtminstone vg.
MVH
Håkan
Själv hoppas jag denna min egen lilla betraktelse om denna betraktelse får åtminstone vg.
MVH
Håkan
En expert i mängden
Mvg, Maxi33, Mvg!Maxi33 skrev:Om denna lilla betraktelse har med Sailguides Klotterplank och dess kvalitetsstyrning att göra, så har du klarat Sven-Barrytestet med mvg, Q.
MVH
Håkan
Så han blev alltså moderator...Mr Q skrev:Jag har haft ett jobb där en kille i gruppen blev utnämnd till chef över sina kollegor. Det kändes jättekonstigt för alla. Några slutade, några tyckte det var toppen. Men inget blev riktigt som förr.
Tur att chefen kom från rätt kompetensområde....problemet är nog snarare att det tillsätts chefer som inte har en susning om vad de chefar över och det är ofta förödande för organisation, beslut etcMr Q skrev:Jag har haft ett jobb där en kille i gruppen blev utnämnd till chef över sina kollegor. Det kändes jättekonstigt för alla. Några slutade, några tyckte det var toppen. Men inget blev riktigt som förr.