Trodde jag skulle vara ensam ute idag.
På hemväg möte jag tvenne, en under segel.
Inte ensam
Re: Inte ensam
Ja, idag var det perfekt väderlek för en (kort) dag på sjön. SXK's Västkustkrets http://www.vastkustkretsen.se/ har den 14'e januari något man kallar Vinterseglarkväll. Vill man vara med skall man anmäla sig till kansliet.
mvh Sven-Barry
mvh Sven-Barry
Härlig bild! Skönt att få se sin sommarhamn från rätt håll så här i mellandagarna....
/Anders
/Anders
- Chardonnay
- Diamantmedlem
- Kontakt:
Vad Härligt det ser ut.
Såg att vår gamla, gamla båt Becker 27:an Chardonnay ligger i vattnet på Hinsholmen när vi var där och promenerade på juldagen.
Såg att vår gamla, gamla båt Becker 27:an Chardonnay ligger i vattnet på Hinsholmen när vi var där och promenerade på juldagen.
/Susanne
Tidigare seglat Maxi 68, Becker 27, Banner halvton & Diva 39
Tidigare seglat Maxi 68, Becker 27, Banner halvton & Diva 39
Gratulerar
Du har gjort något jag skulle vilja göra någon gång. De korta dagarna nu i december är magiska på något vis med sina långa nästan vågräta skuggor. Jag skulle vilja uppleva dem på sjön någon gång. Men det är nog förbehållet er "sörlänningar" är jag rädd.
För övrigt är detta mitt första inlägg här. Verkar ju vara ett seriöst ställe, mycket knappar här ovan att utforska är det också.
Gott Nytt År
Pinja
Du har gjort något jag skulle vilja göra någon gång. De korta dagarna nu i december är magiska på något vis med sina långa nästan vågräta skuggor. Jag skulle vilja uppleva dem på sjön någon gång. Men det är nog förbehållet er "sörlänningar" är jag rädd.
För övrigt är detta mitt första inlägg här. Verkar ju vara ett seriöst ställe, mycket knappar här ovan att utforska är det också.
Gott Nytt År
Pinja