Brendan skrev:Du har visat mig total ringaktning och jag kommer att ta in allt du har skrivit på vår hemsida för att stötas och blötas även där. Var så säker!
[...]
Och du kryper under och vågar inte stå för dina åsikter. Ynkligt är bara förnamnet.
[...]
Det är väl inget hot att lova honom att han får ytterligare publicitet av det han skriver. Han säger sig ju stå för sitt språkbruk och för sina åsikter. Då kan det väl inte vara annat än en fördel att texterna sprids? Jag har verkligen ingen som helst anledning att respektera en person som hoppar på mig som han har gjort med sparkar mot underlivet bildligt talat.
Än en gång, nog borde Tommy be mig om ursäkt?
Det är helt sanslöst. Är det så otroligt upprörande om inte alla håller med dig. OK, Brendan, jag ber om
ursäkt för att jag skrev att din sida var Dravel. Om det ordet nu var så fruktansvärt hemskt.
Är det OK att jag vidhåller att jag inte håller med om det som står på sidan? För det gör jag inte, och jag tycker fortfarande det är fel att hänga ut enskilda fastighetsägare, som inte vet att de är uthängda, och mycket väl kan ha handlat helt och hållet i god tro. Det tycker jag är fel. Lika fel är det att ondgöra sig över musselodlingar och vindkraftverk på ett så kategoriskt sätt som du gör. Jag tycker att de har en alldeles naturlig plats, och olika intressen behöver prioriteras och samexistera. Är det överhuvudtaget OK för en människa att ha en annan åsikt än dig?
Jag har bett om
ursäkt för att jag kallade din sida för Dravel. Det är inte för att jag är en "ynkrygg" och "DravelTommy" och allt annat svavelosande du kallat mig. Kanske snarare tvärt om. Och en väldigt stor skillnad är att jag har kritiserat dina åsikter, inte dig som person. Och jag har inte gjort några utfall mot dig som person eller kallat dig för öknamn. En väldigt stor skillnad är det.
Brendan; nu är det din tur.
Hälsningar
Tommy
p.s. Tänker du fortfarande publicera inlägg på din hemsida mot min uppenbara önskan och vilja?