Men jag tänkte höra vad ni tycker om att köpa era prylar till båten på nätet? Vad är era erfarenheter, är det butiker som gäller eller går det bra att handla online? Några funderingar eller tips som är bra att tänka på?
Mvh Strimen
Visst kan man det - jag har ibland sett mig som den som satte Sten Hjertman på kartanStrimsen skrev: ↑fre 24 jan 2020, 09:54Hej, jag är ny här så ursäkta om jag kanske lägger tråden fel eller om den redan finns.
Men jag tänkte höra vad ni tycker om att köpa era prylar till båten på nätet? Vad är era erfarenheter, är det butiker som gäller eller går det bra att handla online? Några funderingar eller tips som är bra att tänka på?
Mvh Strimen![]()
OT - (förlåt för det), notera att den firman slutat sälja grejer på postorder... vill du ha Biltema-prylar, får du vända dig till en fysisk butik.Seymor B Fudd skrev: ↑lör 25 jan 2020, 13:00...för att inte tala om när jag upptäckte en liten källarbutik (i Linköping )som sålde på postorder, Biltema hette butiken.
Utvecklingen har antagligen gått framåt.........men såna som jag gjorde det möjligtPeter_K skrev: ↑lör 25 jan 2020, 20:01OT - (förlåt för det), notera att den firman slutat sälja grejer på postorder... vill du ha Biltema-prylar, får du vända dig till en fysisk butik.Seymor B Fudd skrev: ↑lör 25 jan 2020, 13:00...för att inte tala om när jag upptäckte en liten källarbutik (i Linköping )som sålde på postorder, Biltema hette butiken.
Alltid trevligast att känna o klämma på sakerna innan, men då tycker jag att man ska köpa varan där då med även om den är billigare på nätet.Strimsen skrev: ↑sön 26 jan 2020, 12:23Tack så mycket för alla svar, trevligt att se att det finns så många härliga människor som gärna hjälper till när man har frågor
Ja det verkar som största skillnaden och det som är viktigt är bemötandet, att man ändå kan få professionell hjälp oavsett om det är på nätet eller i butik, och att dem kommer med förslag när man letar känns som det är där skon klämmer lite, och precis som Nils_D säger är det trevligt med ansikte mot ansikte. Men tack, ska kika runt lite!![]()