Tycker det låter som en jättefin båt! Skadorna på inredningen är nog mest kosmetiska och brukar inte se så illa ut när det väl torkat upp. Motorn går säkert att få igång...
Tyvärr är jag själv i fel läge i livet för denna båt, men hade jag bara lite mer tid hade jag glatt åkt och hämtat den!
Fattig luffare över havet
Re: Fattig luffare över havet
X-342 SWE 18 "Kexet"
Re: Fattig luffare över havet
Verkar som om den kommer att säljas senare idag - för en symbolisk summa.
- marede
- Diamantmedlem
- Inlägg: 436
- Blev medlem: tis 20 maj 2014, 10:55
- Ort: Ostkusten, Linköping/Västervik
Re: Fattig luffare över havet
Alltid roligt när saker återanvänds/renoveras istället för att skrotas eller slängas.
//Martin
Najad 34 HR -77
Najad 34 HR -77
Re: Fattig luffare över havet
Kul att det verkar lösa sig för Vegan så att den får leva ett tag till!
Re: Fattig luffare över havet
Då var den "såld" (man fick enligt uppgift ersätta för GREFABs landhyra för en vecka).
Fuktskadorna på inredningen visade sig dessutom vara mycket lindriga och hade torkat ut så gott som helt.
Fuktskadorna på inredningen visade sig dessutom vara mycket lindriga och hade torkat ut så gott som helt.
Re: Fattig luffare över havet
Då får man gratulera någon till att blivit Vegaägare då.
Det skulle vara väldigt intressant om det går att få fram senare vad motorproblemet bestod i.
Det skulle vara väldigt intressant om det går att få fram senare vad motorproblemet bestod i.