Medelhavet

Söker du besättning, gast eller resesällskap. Annonsera gärna i denna kategori
Skriv svar
kallevind_roder
Rookie
Inlägg: 1
Blev medlem: lör 29 nov 2014, 12:30

Medelhavet

Inlägg av kallevind_roder » lör 29 nov 2014, 13:14

Hej igen fick ändra från Kalle_vindroder till Kallevind_roder

Ny outlook adress, pga att jag inte fick behålla min gamla kommun adress när jag gick i pension
Nog om detta Jag har nu tagit ner min båt en Arietta med ny Lombardini motor 30 hp rullmast, rull genua samt rull gennacker till Toul i Frankrike.I april går färden på kanal ner till Medelhavet.Från Sete i maj eller juni inget bestämt vidare längs Italien ner mot Sicilien.
För att både kunna vara här i Sverige och på båten tänkte jag ta hjälp av några intresserade familjer som är intresserade att segla på Medelhavet men inte vill lägga ner tid på att frakta eller underhålla båt där.Varje familj får två veckor på sig att segla en bit från Sete till Grekland eller kanske Sicilien inget bestämt Vi delar på kostnaden för att lägga båten någonstans och nästa år seglar vi 2 veckor var Kostnaden är inte så stor utan klart överkomlig Om intresse finns kontakta carl-eric.landell@outlook.com eller på telefon 038270004

Användarvisningsbild
Anders S
Diamantmedlem
Inlägg: 11664
Blev medlem: fre 20 maj 2005, 07:23
Ort: Sandö hamn (Onsala)

Re: Medelhavet

Inlägg av Anders S » lör 29 nov 2014, 16:37

Alltså, vi får inte annonsera på det här forumet om det handlar om pengar eller prylar eller båthyra och sådant (det finns en gratis annonssida för sådant).
Nu funderar jag på om det handlar om pengar och annons om båthyra, eller om det handlar om "seglarkompisar sökes"? Jag utgår från det senare, men handlar det om en förtäckt "uthyresannons" är det inte OK.
Jag hoppas att Kallevind_roder kan ta emot PM, för den här tråden låser jag, så den inte blir "kommersiell".

// Med det nya upplägget blir låsningen inte bra, upplåst// MOD
Anders S

Skriv svar