Idag blev det en trevlig segling till Rörö.
På Rörö kan man intaga en Brunsch, ca 140 Skr den såg aptitlig ut.
Tyvärr gick vi iland med mätt mage. Rivö nordöstra udden, Gäveskär till höger
Det är inte så svårt att förutsäga:sangris skrev:Det skulle vara intressant i denna fråga att få veta vad Transportstyrelsen och Atlantica har att säga...... Svart på vitt. Och om Transportstyrelsen är intresserad av att lägga ut permanenta prickar på berörda platser.
Det har jag redan gjort.sangris skrev:Jojo... Så kan det ju kanske låtit, men jag är mera intresserad av seriös fakta. Eller har du fått dina referat från Transportstyrelsen eller Atlantica, Anders S?
Ingen här på forumet som har kontakter i endera parten som kan referera till verklig fakta?
Jag jobbar med detta i min dagliga gärning. Men fakta verkar inte vara lika viktigt som vem som skriver på detta forum?sangris skrev:Ok, Anders S. Vi är helt på samma linje du o jag.
Det var bara det att jag tolkade ditt referat om dialogen mellan Transpstyrelsen och Atlantica som något som skulle kunna låtit på det viset.
Det blir ofta i dessa forum gissningar och antagande. Det var därför som jag efterlyste "riktig fakta"
Läs Coppertails första inlägg, så får du reda på vad Sjöfartsverkets verkställande personal anser.sangris skrev:Coppertail, Hur menar du nu?