Tragiska turer kring reningsverk i Kaliningrad/Flyttad

Här skriver man inlägg som är lite mer "filosofiska" men ändå har marin anknytning.
Användarvisningsbild
Anders S
Diamantmedlem
Inlägg: 11665
Blev medlem: fre 20 maj 2005, 07:23
Ort: Sandö hamn (Onsala)

Re: Tragiska turer kring reningsverk i Kaliningrad/Flyttad

Inlägg av Anders S » ons 11 nov 2009, 06:28

Tommy skrev:Trodde först det var något fel på forumet och tråden hade försvunnit. Sen kom jag på det här med moderatorerna, och tydligen ansågs denna helt gravallvarliga tråd om reningsverk och Östersjöns tillstånd vara "filosofisk" för den hamnade här.

Kan varken se att det är kåseri eller personangrepp, så jag fattar ingenting. Men moderatorena kanske vet vad de gör (bara de inte dödar forumet helt)
Nu är det så att vi har en avdelning för filosofi och samhällsbyggande (eller -omstörtande) verksamhet, där sådana här trådar har en naturlig plats. Ibland funderar jag på om inte placeringen av forumen i listan borde varit tvärtom, så att det uppfattas att man lyfter upp sådana här trådar i stället för att släppa ner dem. Båtkopplingen mellan reningsverk i Kaliningrad, den svenska biståndsbudgeten och mellanstatlig budgetfördelning är ju, kan man säga, flytande.

Men hela poängen med att ha en fri sektion är ju att få trycka på som man vill och känna att man kan släppa loss litet extra.
Anders S

Skriv svar