Tips på duktiga hantverkare TRÄ/PLAST i skåne

Här kan man ställa alla typer av segelbåtsrelaterade frågor som inte passar i någon annan kategori
Skriv svar
marcusli
Platinamedlem
Inlägg: 114
Blev medlem: mån 02 mar 2009, 22:49
Ort: Malmö

Tips på duktiga hantverkare TRÄ/PLAST i skåne

Inlägg av marcusli » fre 20 dec 2013, 09:55

Hej, någon som sitter inne med tips på duktiga hantverkare som kan reparera trä / plast i Malmö/Skåne?

Någon idiot har brutit sig in i min båt och dels brutit upp en lucka till ett stuvfack, dels brutit upp mina fina solida mahognyluckor i ruffen medelst skruvmejsel. Hade denna individ besuttit ett iq högre än en daggmask hade hen insett att man även kan öppna luckorna med hjälp av ett pekfinger.... :evil: Vad är det för fel på folk?
Seglar Forgus 321 - 1992

peterh
Diamantmedlem
Inlägg: 1211
Blev medlem: tor 12 feb 2009, 13:31
Ort: göteborg

Re: Tips på duktiga hantverkare TRÄ/PLAST i skåne

Inlägg av peterh » fre 20 dec 2013, 11:54

marcusli skrev:Hej, någon som sitter inne med tips på duktiga hantverkare som kan reparera trä / plast i Malmö/Skåne?

Någon idiot har brutit sig in i min båt och dels brutit upp en lucka till ett stuvfack, dels brutit upp mina fina solida mahognyluckor i ruffen medelst skruvmejsel. Hade denna individ besuttit ett iq högre än en daggmask hade hen insett att man även kan öppna luckorna med hjälp av ett pekfinger.... :evil: Vad är det för fel på folk?

Tjyvarna är inte lika smarta som de var förr ! Kan man skylla det på skolan ?? Eller är det för korta
fängelsestraff som gör att tjyvarnas utbildning (på kåken) försämrats ?
Numera ex-medlem. Tack för det som varit.

Skriv svar