Jeg søger andre ejere af Albatros 33
Jeg søger andre ejere af Albatros 33
Hejsa
Jeg prøver at finde frem til alle de Albatros 33, som er blevet bygget.
Albatros 33 er konstrueret i 1978 af Axel Larsen hos AL Både ved Gundsømagle nord for Roskilde.
Er du selv ejer af en Albatros 33, eller kender du en, som ejer en Albatros 33, eller ser en på din vej, så vær rar at gøre ejeren opmærksom på denne forespørgsel.
Jeg prøver at finde frem til alle de Albatros 33, som er blevet bygget.
Albatros 33 er konstrueret i 1978 af Axel Larsen hos AL Både ved Gundsømagle nord for Roskilde.
Er du selv ejer af en Albatros 33, eller kender du en, som ejer en Albatros 33, eller ser en på din vej, så vær rar at gøre ejeren opmærksom på denne forespørgsel.
Re: Jeg søger andre ejere af Albatros 33
Förmodar du redan kollat på båtfakta på denna sida.
Hej ... mange tak for svaret
Ja det har jeg, men jeg kan ikke finde Ingmar Björk, som står som ejer af en Albatros. Alan Wortzinger, som kommenterer Ingmar Björks båt, har jeg fået kontakt til.
Ja det har jeg, men jeg kan ikke finde Ingmar Björk, som står som ejer af en Albatros. Alan Wortzinger, som kommenterer Ingmar Björks båt, har jeg fået kontakt til.
Ett sätt att hitta Ingmar Björk är ju att söka på Eniro efter telefonnummer.
Hmm...svårt då det lär finnas massor med det namnet.
Säg till om du vill jag ska göra det åt Dig.
OBS: Ingmar är betydligt ovanligare än Ingemar så kanske det gör att det inte blir så många träffar. Dessutom så lär den eftersökta bo nära kusten.
Hmm...svårt då det lär finnas massor med det namnet.
Säg till om du vill jag ska göra det åt Dig.
OBS: Ingmar är betydligt ovanligare än Ingemar så kanske det gör att det inte blir så många träffar. Dessutom så lär den eftersökta bo nära kusten.
Varför krångla till det? http://lmgtfy.com/?q=%22Ingmar+Bj%C3%B6 ... torseglare
Anders S
Snygg animering, Anders. Hur fixar man till en sådan?
Fantastisk ;0) Tak for hjælpen, jeg vil kontakte ham.
Enkelt, om man vet... http://lmgtfy.com/?q=let+me+google+it+for+youExcel 319 skrev:Snygg animering, Anders. Hur fixar man till en sådan?
(Hint: leta efter precis den frasen, men gör det manuellt. Sedan bör det vara lätt. Tricket i detta fall var ju att ha litet konstruktiv tur).
Anders S