Ang comfort 30 klubbens tipps cd
Ang comfort 30 klubbens tipps cd
Någon här som är aktiv i comfort comfortina förbundet?
Har postat en fråga till förbundet ang comfort 30´s tipps cd, men ej fått någon respons?
Denna fråga mailades till förbundet i våras och jag har inte hört något än?
Någon som vet om man kan få tag (köpa) tipps cd´n utan att bli medlem?
Vill gärna lära mig mer om båten och tror att cd´n kan vara ett bra hjälpmedel, när det inte ligger ute på nätet som på Scampi sidan.
Köper jag en comfort 30 så blir jag givetvis medlem.
Som det är just nu så är det Comfort 30 eller Scampi mk4 som jag tittar mest efter.
Har postat en fråga till förbundet ang comfort 30´s tipps cd, men ej fått någon respons?
Denna fråga mailades till förbundet i våras och jag har inte hört något än?
Någon som vet om man kan få tag (köpa) tipps cd´n utan att bli medlem?
Vill gärna lära mig mer om båten och tror att cd´n kan vara ett bra hjälpmedel, när det inte ligger ute på nätet som på Scampi sidan.
Köper jag en comfort 30 så blir jag givetvis medlem.
Som det är just nu så är det Comfort 30 eller Scampi mk4 som jag tittar mest efter.
Mvh Thommy Fortissimo NR 6.
4 års renovering och ändå kan man inte se slutet... man kan dock njuta av resultatet av det som är klart.
4 års renovering och ändå kan man inte se slutet... man kan dock njuta av resultatet av det som är klart.
Comfort 30-förbundets CD med tekniska tips
Mejla din adress till mig, så skickar jag en CD med C30-tipsen.
I gengäld får du bjuda mig på ett glas lämpligt konfonium, om vi ses i någon hamn.
Hälsningar
Brendan
I gengäld får du bjuda mig på ett glas lämpligt konfonium, om vi ses i någon hamn.
Hälsningar
Brendan
Re: Ang comfort 30 klubbens tipps cd
Det var ett mycket bra erbjudande och det kan jag givetvis inte säga nej till.
Många tack, Ser fram emot att få mer kunskap om Comfort 30
Många tack, Ser fram emot att få mer kunskap om Comfort 30

Mvh Thommy Fortissimo NR 6.
Jag har flera gånger försökt gå med i klubben för att köpa denna skiva men får inte kontakt med dem... Får inget svar alls. Någon som har en aning om vad som sker eller vem man skall kontakta?
Kassör Björn Grufman, 08-25 31 15, eller Christer Hänel, 08-570 260 31 bör kunna fixa detta! (mina CD är nu slut).heah79 skrev:Jag har flera gånger försökt gå med i klubben för att köpa denna skiva men får inte kontakt med dem... Får inget svar alls. Någon som har en aning om vad som sker eller vem man skall kontakta?
De har ju gått ihop med Comfort 32 o Comfortina föebundet , det här är adressen , ifall du var på den gamla Comfort 30 sidan
http://www.comfortforbundet.se/index.php
/Johan
/Johan
Comfort 30-klubbens tips-CD
Läs mitt inlägg ovan!omega skrev:De har ju gått ihop med Comfort 32 o Comfortina föebundet , det här är adressen , ifall du var på den gamla Comfort 30 sidan
/Johan
De funktionärer, Hänel och Grufman, som jag givit telefonnumren till är just de som inom Förbundet Comfort Comfortina
är ansvariga för C30-CD:n.
-
- Rookie
Hej!
Jag är ny medlem här på forumet. Jag har precis köpt en Comfort 30 som jag är mycket nöjd med. Jag anmälde mig till Comfort/comfortinaförbundet och betalade in pengar för avgift, men har inte fått någon inloggning eller något svar. Har mailat flera gånger för svar men inte hört något. Hur får man tag på den här CDn med tips, det vore ju toppen att ha en sån?
MVH
Andreas Winberg
Jag är ny medlem här på forumet. Jag har precis köpt en Comfort 30 som jag är mycket nöjd med. Jag anmälde mig till Comfort/comfortinaförbundet och betalade in pengar för avgift, men har inte fått någon inloggning eller något svar. Har mailat flera gånger för svar men inte hört något. Hur får man tag på den här CDn med tips, det vore ju toppen att ha en sån?
MVH
Andreas Winberg