Forum klubb för Misil II

Här kan man ställa alla typer av segelbåtsrelaterade frågor som inte passar i någon annan kategori
Skriv svar
Användarvisningsbild
Glad_seglare
Platinamedlem

Forum klubb för Misil II

Inlägg av Glad_seglare » mån 16 aug 2004, 16:48

Hej på Er

Jag är ägare till en Misil II och undrar om det finns en klubb för Misil II ägare. Om inte vill jag bilda någon typ av nätverk för de som har denna eminenta båt. Jag välkomnar andra som har samma önskan att bidraga med idéer och initiativ i frågan.

Ni som läser detta och vill vara med i ett sådant nätverk kan mejla mig på:

mikael.strom.aas@spray.se

Kan hända att det dröjer ett par dagar (max en vecka) innan jag svarar.

Själv har jag Misil II 396.
Glad Seglare just nu i en Winga 29

Peter K

Misil som Misil..?

Inlägg av Peter K » ons 18 aug 2004, 20:13

Visserligen en Misil I (liksom min...), men om Frederick står fast vid det som står på hans hemsida kanske ni kan göra gemensam sak..?

\"Eftersom jag själv har en Misil I hade det varit kul om någon hade lust att skriva om Misil II så kan jag lägga in länkar här.\"

http://www.misil.nu

Gäst

Inlägg av Gäst » mån 23 aug 2004, 18:33

Hej

Jodå jag har sett Fredriks sida. Jag har mejlat honom via sidan men får svaret att e-postadressen inte fungerar.

Gissar att han och jag kan lägga länkar till varandras sidor så att det ser ut som en helhet. Har du kontakt med Fredrik så hälsa honom det.

Det har börjat strömma in medlemmar som jag noterar i en lista. Det kommer nog ta en tid innan jag har en sida klar men den kommer.

Användarvisningsbild
Glad_seglare
Platinamedlem

Inlägg av Glad_seglare » mån 23 aug 2004, 18:35

[quote="Anonymous"]Hej

Jodå jag har sett Fredriks sida. Jag har mejlat honom via sidan men får svaret att e-postadressen inte fungerar.

Gissar att han och jag kan lägga länkar till varandras sidor så att det ser ut som en helhet. Har du kontakt med Fredrik så hälsa honom det.

Det har börjat strömma in medlemmar som jag noterar i en lista. Det kommer nog ta en tid innan jag har en sida klar men den kommer.[/quote]

Glömde att logga in men det var jag som skrev messet även om det ser ut som en "gäst"
Glad Seglare just nu i en Winga 29

Skriv svar