Samsegling till Grekland all inclusive

Söker du besättning, gast eller resesällskap. Annonsera gärna i denna kategori
Skriv svar
hamid
Rookie
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 30 aug 2017, 09:58

Samsegling till Grekland all inclusive

Inlägg av hamid » ons 30 aug 2017, 14:18

hej, jag drömmer om att segla genom kanalerna till Grekland, närmare bestämt Kalamata där jag bor i Almyros och där du kan bo i mitt strandhus i väntan på returflyg tillbaka till sverige, direkt Kalamata-Arlanda, 3½ timmar.
skulle vara kul, snabbare och enklare med en till seglare. hör av dej du som har seglar och VHF intyg.
jag betalar för samtliga kostnader förutom fancy restaurant besök! tidpunkten för resan bestämmer vi tillsammans.
hamid

s20
Silvermedlem
Inlägg: 42
Blev medlem: sön 15 aug 2010, 16:39
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Samsegling till Grekland all inclusive

Inlägg av s20 » tor 31 aug 2017, 20:30

Låter ju himla trevligt, men du kanske ska berätta lite mer. Vad har du för båt, när ska det ske, är du ensam så här långt och vilken erfarenhet har du själv osv?/C
www.nedskrivet.se , min hemsida med en hel del tankar kring båtlivet

hamid
Rookie
Inlägg: 4
Blev medlem: ons 30 aug 2017, 09:58

Re: Samsegling till Grekland all inclusive

Inlägg av hamid » mån 23 okt 2017, 08:47

sorry för sent svar! jag har seglat ett par år med min Sangria i sthlm skärgård. det är min erfarenhet. är arkitekt, bor i kalamata. just nu har jag en shipman28 liggande i stockholm. men kan eventuellt köpa en lite större båt om jag hittar en bra hösterbjudande! jag kan i princip segla närsomhelst då jag är pensionär. är easy going, i god fysisk form... vad mer? kan tänka mej segla med en eller fler medseglare.

Skriv svar